Afstudeer stage in Barcelona - Reisverslagen van Esther J Mannak - WaarBenJij.nu Afstudeer stage in Barcelona - Reisverslagen van Esther J Mannak - WaarBenJij.nu

Afstudeer stage in Barcelona

Examenjaar aan het Johan Cruijff College in Groningen betekent een half jaar stage lopen in Nederland of buitenland. Dat is geen moeilijke keuze voor mij: buitenland. Dus de komende 4 maanden mag ik mij vermaken in Barcelona.

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2013

Perfecte leventje in Barcelona!

22 Februari 2013

Tijd voor een nieuw verhaaltje

04 Februari 2013

Lunes en Barcelona

02 Februari 2013

el primero sabado en Barcelona

29 Januari 2013

El primer dia en Barcelona
Esther

Voor alle mensen die mij de komende 4 maanden in de gaten willen houden als ik in Barcelona zit (:

Actief sinds 25 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4346

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 Mei 2013

Afstudeer stage in Barcelona

Landen bezocht: